بیمه ایران تندیس رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد
یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایش های صدا و سیما با حضور مدیران دولتی، اساتید دانشگاه ها و مدیران شرکت های پیشرو در این حوزه برگزار و تندیس رضایتمندی مشتری به بیمه ایران اهدا گردید .
معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت بیمه ایران در حاشیه این مراسم اظهار داشت : بزرگترین سرمایه بیمه ایران ، اعتماد مردم به این شرکت است و کارکنان و مدیران بیمه ایران ، با ارائه خدمات نوین و طرح های بیمه ای از جمله خدمات پرداخت خسارت الکترونیک ، صدور آنلاین بیمه نامه ، خسارت سیار و خدمات بی شمار دیگر ، به این اعتماد بی نظیر پاسخ گفته و در راستای خدمات پس از فروش گام های موثری برای جلب رضایت بیمه گذاران و مشتریان برمی دارد .
وی هدف بیمه ایران را ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت حداکثری مشتریان بر شمرد و تاکید کرد : بیمه ایران با گسترده ترین شبکه فروش و خدمات و با استفاده از پیشرفته ترین زیرساخت های فناوری اطلاعات ، به عنوان بزرگترین شرکت بیمه کشور و منطقه با برخورداری از بالاترین توانگری مالی ، بدنبال سیاست هر ایرانی دست کم یک بیمه نامه بیمه ایران است و در تلاش است تا به شکل های گوناگون در زمان وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن تعهدات خود را انجام دهد .
وی افزود : در بیمه ایران زنجیره ارزش بر پایه مشتری مداری تعریف شده و به تمامی شعب و واحدهای صدور نیز اعلام گردیده تا خدمات خود را متناسب با نیازهای مشتریان برنامه ریزی نمایند . امیدواریم با بهبود فرآیندها و دریافت نظرات بیمه گذاران و مشتریان خود ، خدمات بهینه ای که در خور و شایستگی مردم عزیز کشورمان است ارائه نماییم و انتظارات و رضایت آنان را بیش از قبل به دست آوریم .
جهت صدور بیمه نامه خود در اسرع وقت با نمایندگی 6027 بیمه ایران با شماره های 26404205 و 26404206 تماس حاصل نمایید .